Geoblog.pl    Sw1ety    Podróże    Ukraina 20-25.05.2008    Chocim

Chocim

Ukraina
Ukraina, Chocim

Twierdza w Chocimiu robi niezapomniane wrażenie. Do tego jak trafi się na słoneczną pogodę można się położyć i zapomnieć o istniejącym świecie, totalnie się zrelaksować. Wokoło twierdzy znajdują się mury obronne. Sama twierdz w środku nie robi wielkiego wrażenia , ale usytuowana jest w idealnym miejscu. Siadając na szczycie jednego ze wzgórz i patrząc na ten widok, totalnie można sie rozluźnić. Naprawdę polecam każdemu odwiedzić to miejsce.
Na dzisiaj koniec wrażeń , wieczorny powrót bezpośrednio na granicę Polsko-Ukraińską, do Przemyśla a później pociągiem do Poznania. Podróż 22h potrafi wykończyć. Szkoda że trwała tak krótko. Ale na pewno jeszcze tu wrócę. Na Ukrainie jest coś co mi odpowiada. Klimat, ludzie, ... nie mam pojęcia co, ale strasznie odpowiada mi atmosfera jak tam panuje. W przyszłym roku, jak da radę Wybieram się na Krym. Miasto jednego z lubianych przeze mnie poetów A.Mickiewicza. To tu Sonety Krymskie powstały i to tu są miejsca w nich opisane. Ciekaw jestem czy jadąc tam, tak samo ja A.Mickiewicz będę miał okazję zaczerpnąć weny ... z tym że na liczniejsze podróże. :)